March 19, 2009

Spring motivation

At last! It's Spring!
The weather's been perfect these days and hopefully it stays like this.

Spring certainly makes me want to start something new.
I have a few things I want to do and especially looking at interior decor pictures (which always make me happy) I'm inspired to do something fresh for my own wonderland.

待ちに待った春の陽気が続いてます!
春になるとなぜか新しい事を始めたくなります。この時期にやりたい事がいくつかあって、例えばこんなインテリアのビジュアルを見てると自分の部屋も新しく変えたい気持ちにさせられます。







So this is what I have in mind for this spring...

1. Rearrange funiture layout
2. Paint the wall of my bedroom
3. Plant flowers in the balcony (I wish I have a garden!)

そこでこの春に考えている事は、、

1. 家具のレイアウト替え
2. ベッドのある部屋の壁のペンキ塗り
3. バルコニーに花をたくさん植える (ガーデンがあればいいのに!)






There's nothing special about these pictures (really!) but I really like how these London apartments and windows are always decorated with green and flowers. It would be nice to have my balcony like this!

大した事はない写真だけど、ロンドンのアパートメントや窓に当たり前に飾っているちょっとしたガーデニングがすてきだと思う。(さすがガーデニングの王国)こんな感じのバルコニーにしたいな!

3 comments:

  1. エリもベランダにプラントおいてる~!!同じく拡張計画中。
    ちょうどさっきコリアンダーの種と人参の種を植えたところよ(タイムリーな話題すぎてびっくりした!)
    チューリップの球根には芽が出て、冬の間に買ったブルーベリーに花が咲き始めたよ。
    外でも色んなところで花が咲き始めてるよね。春ってだから好き~ 今後はもっとハーブを植えたいなぁと考え中。
    H美のベランダも今度見せてね♪

    ReplyDelete
  2. 桜も開花したしね〜
    本当にお花がすごくきれいな季節だよね。
    ハーブも植えたいと思ってる!

    ReplyDelete
  3. Your blog の写真たちに癒される〜。いつもチェクしてるのになぜか会社のPCからはコメント残せないので、今日初コメントです。家でほとんどPC明ける暇がないから遅くなちゃったよ。私も家を建てたらハーブガーデン欲しい!というのは最近もっぱらイタリアンばかり作ってるから、フレッシュハーブが必須!!

    ReplyDelete